Varför skall jag välja PDJ DataTeknik som leverantör?
Vi
prioriterar alltid driftsäkerhet och kundens behov i första hand, vi
vet hur viktigt är att kunna få kontakt med någon när man har
frågor. Hos oss så får du en personlig kontakt. PDJ DataTeknik kommer
alltid att vara en trygg leverantör som tar sitt ansvar och vet hur
viktigt det är att allt fungerar för dig som det är tänkt.
Om jag behöver support vart vänder jag mig?
Det
är viktigt att du som kund kan få hjälp och få kontakt med någon så fort
som du har något problem eller någon fråga. Det finns alltid någon som
kan hjälpa dig på kontorstid på vardagar och normalt sätt så kan du
oftast ringa din kontakt hos PDJ DataTeknik utanför kontorstid och även
få kostnadsfri support. Om behov finns så finns det 24h avtal att teckna
för kritiska tillämpningar.
Levererar ni alla företag?
PDJ DataTeknik levererar till företag i alla storlekar samt även privatpersoner.
Vilken bindningstid och vad är startavgiften för tjänsterna?
PDJ DataTeknik tillämpar ingen bindningstid i normala fall och ingen startavgift. Tjänsterna och supporten som levereras håller en sådan hög standard att vi inte behöver binda upp våra kunder och ha en startavgift. Hos PDJ DataTeknik betalar du endast för de tjänsterna som du använder.
Jag vet inte riktigt vad jag behöver för tjänst för att göra det jag vill?
Självklart
hjälper vi dig att ta fram en lösning som passar oavsett om det är ett
enstaka e-post konto till en IPhone eller en komplett lösning för ett
större företag.
Vad händer med mig som kund om det händer något på marknaden som påverkar PDJ DataTeknik?
Eftersom
vi är återförsäljare för en av nordens största hostingdistributör kan
vi erbjuda dig och ditt företag stabila driftsäkra tjänster som inte
bara är knutna och beroende av ett företag med egen infrastruktur.
Säkerheten är att man alltid kan få hjälp vid behov och maximal tillgång
till tjänsterna oavsett vad som händer på marknaden och med PDJ
DataTeknik.
Vart kan jag läsa SLA (Service level agreement) och avtal för tjänsterna?
Kontakta oss för att få mer information om SLA och avtal för tjänsterna.